Vilkår og Betingelser

For kjøpsinformasjon, besøk Service & Hjelp.


1. BESTILLING

Ved bestilling inngås avtale om kjøp når Teknikproffset.se har bekreftet bestillingen gjennom e-post. Bestillingsbekreftelsen genereres automatisk uten manuelt tilsyn.

Har du ikke mottatt din ordrebekreftelse innen 24 timer, vennligst ta kontakt med kundeservice

For å handle hos Teknikproffset.se må du ha fylt 18 år, eller ha tillatelse fra forelder / verge.

1.1 PRISER
Alle priser vises med 25% moms inkludert.
I handlevognen vises den totale prisen inkludert moms, frakt og eventuell faktureringsavgift.

1.2 AVBESTILLING
Så lenge din bestilling ikke har blitt håndtert, går det å stoppe den gjennom å kontakte kundeservice. Oppgi ordrenummer og fullstendig navn, deretter vil vi bekrefte vi om det er mulig å avbestille din bestilling.
OBS! Selv om du har kontaktet oss før bestillingen har blitt håndtert, kan det forekomme at forsendelsen blir sendt før vi ser din henvendelse.
Om bestillingen allerede har blitt håndtert, kan du returnere den til oss når du har mottatt forsendelsen. Mer informasjon finnes under Retur/innbytte.

1.3 FRAKTKOSTNAD
Mer informasjon om fraktmetode og fraktkostnad finner du under Service & Hjelp.

1.4 SKRIVEFEIL
Vi reserverer oss for skrivefeil i form av Fakta- og prisinformasjon, og forbeholder oss retten til å korrigere dette i etterkant. Informasjonen og spesifikasjonene på siden er veiledende og kan uten advarsel endres av produsenten. All informasjon oppgis med reservasjon for trykkfeil, og bildene er veiledende. Teknikproffset har rett til å korrigere slike eventuelle feil og kan endre eller oppdatere informasjonen når som helst.

1.5 MASSEBESTILLINGER
Vi forbeholder oss retten til å stoppe massebestillinger eller begrense kjøp til maks 1 stk per kjøp eller kunde.

2. PRIS OG BETALING

2.1 PRIS
Priser angis inklusive moms, men som bedrift angis prisene eksklusive moms. Ved bekreftet bestilling kan prisene kun endres av omstendigheter som Teknikproffset ikke råder over, f.eks. vesentlig endring av råvarepriser, valutaendringer eller endring av momssatsen. Vårt sentrallager ligger i Mölnlycke, Sverige, men du betaler selvsagt ingen ekstra tollavgift for dette.

2.2 TILBAKEBETALING
Eventuelle tilbakebetalinger skjer i første rekke direkte til det kortet du betalte med. Hvis du ikke betalte med kort betaler vi tilbake til din bankkonto, personkonto eller bankgiro konto. Tilbakebetalingen skjer innen 14 arbeidsdager f.o.m. den dagen vi har mottatt og godkjent din retur.

2.3 BETALING
Qliro gjør det enkelt, fleksibelt og trygt for deg å handle på nettet. Du har muligheten til å velge betalingsalternativet som passer for deg.

Faktura er foretrukket som betalingsalternativ, men du kan selvfølgelig velge en av de andre tilgjengelige alternativene.
Ved å gi eller be om informasjon i kassen, godtar du bruksvilkårene og behandlingen vår av personopplysningene dine.

QLIRO FAKTURA
Fakturaen forfaller til betaling innen 14 dager fra fakturadato. Fakturaen vil bli sendt via e-post til e-postadressen du oppgir ved kjøpstidspunktet.

Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betaling på 70 kroner og en rente på 8,50 % + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.

Ved fakturakjøp forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle 14-dagers kredittforespørsel.

For mer informasjon om Qliros vilkår, klikk her.

QLIRO SELSKAPSFAKTURA
Betalingsperioden for faktura er 30 dager fra tidspunktet bestillingen sendes fra butikken. Fakturaen vil bli sendt via e-post eller brev når bestillingen sendes. Du er som kredittaker ansvarlig for at betalingen ankommer innen en bestemt tidsramme i henhold til betingelsene du avtalte når du velger betalingsalternativet «faktura».

Ved manglende betaling fra trader belastes juridisk enhet for sen betaling i henhold til Forsinkelsesrenteloven (lov nr. 100 av 17. desember 1976) om kompensasjon for inkassokostnader mv, samt forsinkelsesrenter etter gjeldende referanserente, pluss et tillegg på 8,50 %.

For mer informasjon om Qliros vilkår, klikk her.

QLIRO «KJØP NÅ, BETAL SENERE»

Kjøp nå – Betal senere

Rente 0 %

Registreringsavgift 45 NOK.

Det påløper ingen ekstra kostnader.

Fakturaen sendes via e-post midt i kampanjemåneden

Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betaling på 70 kroner og en rente på 8,50 % + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.

Ved kjøpet forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle kredittforespørsel.

De fullstendige vilkårene: Qliros fullstendige kampanjevilkår finner du her.
Se også Standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon
.

QLIRO KONTO- OG DELBETALING
Når du velger en betaling, vil du bli varslet umiddelbart hvis søknaden din er godkjent, og vi kan håndtere kjøpet ditt umiddelbart. Skulle søknaden din ikke bli godkjent, kan du gå tilbake og velge en alternativ betalingsmetode.

Du kan ha et eller flere pågående delbetalingskjøp og Qliro samler dem på en månedlig faktura sendt til deg via e-post i midten av hver måned. Du kan betale den utestående saldoen til enhver tid i løpet av delbetalingsperioden.

Følgende alternativer er tilgjengelige for delbetaling

Betalingsalternativ 6 måneder 12 måneder 36 måneder Konto*
Registreringsavgift 295 NOK 295 NOK 395 NOK 0 NOK
Administrasjonsavgift 45 NOK 45 NOK 45 NOK 45 NOK
Årsrente 0 % 0 % 9,99 % 17,95 %

Eksempel ved et kjøp på 5.000 NOK

Effektiv rente 45,04 % 33,86 % 36,90 % 43,11 %
Månedsbeløp til betaling 928 NOK 486 NOK 217 NOK 503 NOK
Total kostnad 5 565 NOK 5 835 NOK 7 822 NOK 6 039 NOK

*Gjelder for avdrag over tolv måneder

Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betaling på 70 kroner og en rente på 8,50 % + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.

Ved kjøpet forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle kredittforespørsel.

Fullstendige vilkår: Qliros fullstendige vilkår for konto- og delbetaling finner du her.
Se også Standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon.

KORTBETALING
Kortbetalinger skjer i systemer som oppfyller kravene iht. sikkerhetsstandarden PCI-DSS.

For informasjon om betalingen din, kontakt Qliro via kontaktinformasjonen på https://www.qliro.com/

Du kan velge å betale hele bestillingsverdien med betalings- eller kredittkort. Vi aksepterer for øyeblikket VISA og Mastercard. Det påløper ingen kortavgifter. Kredittkortbetalingen håndteres av betalingspartneren vår Qliro for å sikre rask og sikker betaling.
For økt sikkerhet bruker vi 3D-Secure, som er en global sikkerhetsstandard utviklet av VISA og Mastercard for betaling via Internett.

Slik fungerer det:

  1. Velg Kredittkort som betalingsmetode i kassen. Du er nå koblet til Qliros sikre betalingsserver.
  2. Velg type kredittkort; skriv inn kortnummer, gyldighetsdato, kortets sikkerhetskode (CVV) og kortinnehaverens navn. Vær oppmerksom på at når du bruker e-kort, bør du angi minst to måneders gyldighet.
  3. Det utføres en kontroll på om kortdetaljene er korrekte og det er dekning for kjøpet.
  4. Kjøpesummen reserveres først på kontoen din.
  5. Det reserverte beløpet vil bli overført til «Butikk» når varene sendes fra lageret. Hvis bestillingen er delt inn i flere leveranser, overføres beløpet når den siste leveransen sendes.

DIREKTE BANKBETALING MED TRUSTLY
Handle og betal direkte fra bankkontoen din.

Slik fungerer det:

  1. Velg Trustly som betalingsalternativ i kassen
  2. Angi hvilken bank du bruker, og identifiser deg deretter med en bank-ID eller sikkerhetskode over en sikker og kryptert Internett-tilkobling
  3. Velg deretter hvilken konto du vil betale fra (for eksempel sparekonto eller lønnskonto) og bekreft kjøpet.
  4. Kjøpesummen trekkes direkte fra den angitte kontoen og det sendes en bestillingsbekreftelse.

PAYPAL
Betal raskt og sikkert ved hjelp av PayPal. Du kan velge å finansiere betalingen fra PayPal-saldoen din eller via et betalingskort eller kredittkort knyttet til PayPal-kontoen din.


3. LEVERING

3.1 LEVERINGSTID
Raskeste leveringstid er 1-3 virkedager etter at vi har mottatt din bestilling.
*Det finnes unntak til øyer og de nordligste delene av Norge, hvor det kan ta ytterligere 2 dager før leveransen kommer frem.

Når en eller flere produkter på din ordre ikke finnes på lager prøver vi så raskt som mulig, via e-post, å gi deg riktig informasjon om når din ordre kan leveres. I tilfellene en vare må bestilles fra leverandør, kan leveringstiden være noe lengre. Informasjon om leveringstid finnes mer detaljert under rubrikken ”Lagerstatus” på våre Internett-sider.

Informasjon angående eventuelle avvikelser fra den normale leveringstiden eller om at opplysningene på nettsiden er feilaktige, får du i samband med ordrebekreftelsen.

Du har da naturligvis rett til å heve avtalen eller endre din bestilling.

Om du ønsker å endre til en annen leveringsadresse etter at varen er sendt fra oss, koster dette kr 200,-

Ved lansering av nye produkter: Vi vil gjøre vårt beste for at produktet skal nå frem til deg på angitt lanseringsdato, men vi kan ikke garantere at produktet når frem til den nøyaktige lanseringsdatoen.

3.2 LEVERINGSMÅTE
Fraktkostnad vil variere avhengig av leveringsmåte og størrelse. 

LEVERING I POSTKASSEN
Pakken leveres til deg i postkassen eller på dørmatten på morgenen, du mottar en SMS etter levering. 

HENTES HOS UTLEVERINGSSTED
Bestillinger som veier inntil 35 kg kan bestilles etter leveringsalternativet " Hentes hos utleveringssted ". Det innebærer at leveransen ankommer ditt  nærmeste Bring utleveringssted, du mottar en hentemelding via SMS.

3.3 LEVERANSEFORSINKELSE
Om det oppstår forsinkelse med leveransen får du beskjed via e-post. Du som kunde har alltid rett til å heve kjøpet ved forsinkelse. Vi vil gjøre alt som står i vår makt for å fullføre din bestilling. Det kan imidlertid oppstå situasjoner som gjør det umulig for oss å fullføre en bestilling, f.eks. om vår leverandør ikke kan levere etter avtale. Vi forbeholder oss retten til å fraskrive oss alt erstatningsansvar ved leveranseforsinkelser.

3.4 ERSTATNINGSVARE
Om noen av artiklene du har bestilt ikke finnes på lager, sender vi i noen tilfeller en likeverdig erstatningsvare. Du har da full returrett, og får pengene tilbake for både vare og frakt om du ikke er fornøyd. Ved retur kontakter du Teknikproffsets Kundeservice på kundeservice@teknikproffset.no tilsendt en returfraktseddel.

3.5 TRANSPORTRISIKOEN
Vi står for transportrisikoen, d.v.s. risikoen for at varen skades eller kommer på avveie under transporten fra vårt lager til deg. Teknikproffset besiktiger hver forsendelse før det sendes til deg. Skulle produktet uansett være skadd eller feilekspedert kommer vi på Teknikproffset til å kostnadsfritt ordne feilen.

3.6 TRANSPORTSKADER/FEILEKSPEDERING
Det er viktig at du utfører en korrekt feilanmeldelse.

Synlige feil: Anmerket på utleveringsbilag når du mottar varen, hvis du mottar varen hjemme hos deg. Skaden skal meldes til Teknikproffsets kundeservice. umiddelbart. Ta alltid bilder av emballasje og produkt, og send bildene til oss via E-post. Hvis du hentet varen på utleveringssted, eller mottok pakken som pakke på døren, må du melde fra på utleveringsstedet, fylle ut en skademelding og levere inn det skadede produktet med emballasje. Når du får kvittering på dette sender du en e-post til oss med denne kvitteringen og bilder av produktet og emballasjen.

Skjulte feil: Må meldes inn før 3 dager fra du mottok forsendelsen har gått, til Teknikproffsets Kundeservice. Meld også fra på utleveringsstedet (gjelder Pakke på døren og Servicepakke), fyll ut en skademelding og lever inn det skadete produktet med emballasje. Når du får kvittering på dette sender du en e-post til oss, med denne kvitteringen og bilder av produktet og emballasjen. Produkter du har fått som Pall på døren melder du kun inn til oss med bilder av produktet og emballasjen, innen 3 dager fra dagen du mottok forsendelsen. Ett produkt som vi konstaterer at har blitt feilekspedert eller skadet, bytter vi om du ønsker det, eller tilbakebetaler kjøpesummen og fraktkostnaden. Har du bestilt flere varer enn den returnerte, betaler vi ikke hele fraktkostnaden. Når Teknikproffset sender en pakke til deg står Teknikproffset for risikoen. Ved retur til Teknikproffset står du for risikoen, enten det gjelder retur på åpent kjøp, service, garantisaker eller reklamasjon. Tenk derfor på å emballere produktet nøye, og bruk alltid indre emballasje.

3.7 DELORDRE
Ved å kontakte kundeservice kan du be om å få bestillingen din levert i flere forsendelser, dette gjøres deretter mot en ekstra fraktkostnad.

3.8 FORSENDELSE SOM IKKE HENTES UT
For uavhentede pakker med en verdi på under 500,- vil du få en faktura på 195 NOK. For uavhentede pakker med en verdi på over 500,- vil du få en faktura på 395,-. Dette er for å dekke eventuelle kostnader. Tenk derfor på at du alltid henter ut dine bestillinger innen 14 dager fra varen kommer på postkontoret.


4. GARANTI

4.1 GARANTIENS LENGDE
Vi gir deg 1 års garanti på de fleste produktene i vårt sortiment. I de tilfellene der leverandøren gir en bedre garanti, får du selvfølgelig den utvidete garantitiden.
Forbruksvarer og tilbehør som f.eks. projektorlamper, batteri og ladere følger leverandørens garanti, som kan være kortere enn et år.

4.2 GARANTIENS OMFANG
Produktgarantien gjelder fabrikasjonsfeil som fremkommer under garantiperioden. Når det gjelder f. eks. håndteringsfeil eller feilinnstilte produkter faktureres du for undersøkelseskostnadene av våre serviceverksteder. Dette gjelder også de tilfeller da de/vi ikke kan finne noen feil på produktet, eller om du selv har forårsaket skaden. Produktgarantien gjelder ikke de feil som oppstår ved, eller etter at du selv har endret på produktets funksjon eller utseende, f.eks. ombygging, oppgradering eller annen konfigurering av produktet uten å ha fått en skriftlig godkjennelse fra Teknikproffset.

4.3 UNDERSØKELSE
Før en garantireparasjon eller garantiutbytte kan godkjennes trenger ett av våre serviceverksteder å undersøke ditt produkt. Vi har valgt ut våre samarbeidspartnere med omtanke og tilbyr riksdekkende service for å gi deg som kunde førsteklasses garantibetingelser. Hvis det etter undersøkelse konstateres at det dreier seg om en selvforskyldt feil (inkludert feilinnstilt vare, feil oppstått p.g.a. uaktsomhet etc) har Teknikproffset eller serviceverkstedet rett til å fakturere kostnad for undersøkelse.


5. ANGRERETT

5.1 ALLMENT
I følge Angrerettloven har du som kunde rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Ytterligere informasjon om Angrerettsloven finner du i våre kjøpsbetingelser. Angrefristskjema og informasjon om angrerettsloven vedlegges ordrebekreftelsen ved bestilling.

HVORDAN FÅR JEG BRUKE PRODUKTET?
For å kunne angre ditt kjøp kan du bruke produktet i inntil 14 dager før det må returneres. Ved eventuelt verditap som oppstår ved bruk av produktet ut over avdekking av varens art, egenskaper og funksjon må du som kunde dekke. Dersom du ønsker å returnere produkt må dette meldes til Teknikproffset senest 14 dager etter at du har mottatt produktet.

Om du velger å benytte deg av din angrerett, ber vi deg tenke på at produktet skal være i vesentlig uforandret stand, dvs. ikke ødelagt eller skadet. Tenk på at du står for transportrisikoen tilbake til oss. Vær nøye når du pakker ned produktet, og bruk helst original produktkartong/produktemballasje og medfølgende innpakkingsemballasje, samt evt. ytterkartong eller minst likeverdig fraktemballasje som varen ankom med. Et tips er derfor å ta vare på all original emballasje samt kartonger til du er sikker på om du ønsker å beholde varen. Varen skal returneres i komplett stand, det innebærer at alt tilbehør som f.eks. fjernkontroll, bruksanvisning, batterier m.m. skal inngå i returen.

Hvis produktet har blitt håndtert i større grad enn nødvendig, trekker vi avskrivninger på et produkt.

Teknikproffset forbeholder seg retten til å debitere en selvkostnadspris for manglende deler ved en ikke-komplett retur til oss. Teknikproffset tar ikke imot pakker som sendes i postoppkrav.

SLIK RETURNERER DU EN VARE
For å dra nytte av tilbaketrekningsretten, gjelder du Retur på service og assistanse innen 14 dager for tilbakekalling. Du vil motta en returbillett. Pakken vil sende deg til en representant for Bring.

Du betaler deg et gebyr (99 kr inkl. Mva) ved utøvelse av rettsfrist. Dette trekkes fra beløpet når retur er mottatt.

For å unngå problemer når du vil bruke tilbakekallingsretten, vennligst kontakt kundeservice før du returnerer varer hvis du er usikker.

Kjøperen har ansvaret for risikoen til pakken til den er levert hos selger. Vi anbefaler å sende returen som en sporbar pakke eller som rekommandert post. For at vi lettere skal kunne finne din retur er det bra om du melder inn med et sporingsnummer. Husk å ta godt vare på kvitteringen.

Om du som kunde benytter angreretten står du for returfrakten. Øvrige kostnader som varens pris og frakt fra Teknikproffset til deg som kunde tilbakebetales.

5.2 UNNTAK
Angreretten gjelder ikke dersom:
Du har kjøpt intime produkter, som hårfjerning/hårklippingspordukter, tannbørster, produkter som brukes direkte på kroppen under trening(pulsbelte, treningsarmbånd, treningsklokke etc), fotbad, massasjeprodukter etc.
Programvare har brutt forsegling og nedlastet programvare som er levert til sluttbruker.
Som bedriftskunde har du ikke åpent kjøp.


6. REKLAMASJON

For å returnere et ødelagt produkt, søk om RMA på Service & Hjelp, der du vil motta et gratis returbrev og returnere produktet til feilsøking. Noen produkter returnerer ikke, men erstattes i stedet, dette oppgis når du søker om RMA.

Teknikproffset.se erstatter ikke fraktkostnader som oppstår ved bruk av en annen fraktmetode enn ovenfor.

Hvis vi dømmer at et produkt ikke er utsatt for feil som dekkes av fabrikkgarantien, returneres produktet mot fraktkostnad for retur og retur frakt på 138 kr inkl. Mva.

Før kunden kan bli belastet ekstra reparasjons- eller feilsøkingskostnader, blir kunden bedt om det.

Klager på varer må sendes innen rimelig tid fra det tidspunktet du som kunde oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Retten til å kreve et varsel vil under alle omstendigheter opphøre etter 3 år.

For å unngå unødvendige klager, er det en god ide å først kontakte merkevareleverandøren av produktet for støtte / hjelp.

Ved å annonsere et produkt til oss, godtar du våre vilkår for reklamasjon og garantier.


7. MILJØANSVAR

Teknikproffset tar produsentansvar i henhold til forskriften fra 16. mars 1998 om kasserte elektriske og elektroniske produkter (EE forskriften) gjennom vårt samarbeid med El-Retur. Dette betyr at du kostnadsfritt kan levere inn ditt kasserte produkt for miljømessig resirkulering hos din kommunes innsamlingsplass.


8. REGISTRERINGSPLIKT HOS NRKs LISENSAVDELNING

Ved salg av tv-apparater og videospillere har vi registreringsplikt hos NRKs Lisensavdeling. Dette innebærer at vi innen 30 dager må oppgi den informasjonen som er nødvendig for å kunne registrere fjernsynsmottakere som er kringkastingsavgiftspliktige (det som vanligvis kalles TV-lisens). Informasjonen vi sender er kjøperens navn, adresse og telefonnummer. Om vi ikke overholder vår registreringsplikt blir vi bøtelagt.

Registreringsplikten følger ”Loven om Kringkasting”.


9. SEKRETESS OG SIKKERHET (PERSONOPPLYSNINGER)

Når du legger inn en bestilling hos oss oppgir du dine personopplysninger som navn, adresse og telefonnummer (personnummer ved fakturabetaling). I forbindelse med din registrering og bestilling godkjenner du at vi lagrer og behandler dine opplysninger i vår virksomhet for å oppfylle våre forpliktelser til deg. Vi dokumenterer også kommunikasjon som vi har med deg over e-post, dette for å opprettholde det servicenivået som du forventer deg av oss.

Teknikproffset.se kommer ikke til å levere ut dine personopplysninger til tredjepart. Om du vil abonnere på vårt nyhetsbrev kommer vi til å sende deg informasjon og produkttilbud på e-post. Dette kan du enkelt ta bort gjennom å trykke på en lenke, lengst ned i nyhetsbrevet.
I henhold til personopplysningsloven har du rett til å få den informasjonen som vi har lagret om deg. Om den er feilaktig, ufullstendig eller urelevant kan du begjære at informasjonen skal rettes eller slettes.

COOKIES
Cookies er informasjon som sendes fra ulike nettsteder og lagres på din enhet. Disse brukes for at nettstedene skal gjenkjenne sine brukere når de kommer tilbake neste gang. Med hjelp av cookies analyserer vi vår trafikk for å oppdage mønster i hvordan en tjeneste brukes. Disse analysene danner grunnlaget for utviklingen av tjenestens innhold og design. Teknikproffset.se hverken selger eller bytter personopplysninger om sine brukere, uten samtykke om å gjøre det.
Vi bruker helt enkelt den informasjonen vi samler inn for å forbedre tjenesten for våre brukere. Gjennom å bruke nettsiden aksepterer du at vi lagrer informasjon om deg som bruker.

Les mer om cookies her.

NB! Vi bruker aldri cookies for å lagre personlig informasjon om deg.


10. FORCE MAJEURE

Ved hendelser som krig, naturkatastrofer,  streik / lockout m.m., myndighets bestemmelse, uteblitte leveringer fra underleverandører eller liknende hendelser utenfor vår kontroll, som ikke var forutsebart og påvirker ingåtte avtaler med Teknikproffset.se, som gjør at Teknikproffset.se ikke kan holde sin del av avtalene, skal danne grunnlag til at Teknikproffset.se fritas fra forpliktelser til å oppfylle avtalene.


11. ØVRIG

Klager eller ros vedrørende Teknikproffsets tjenester eller produkter kan meddeles Teknikproffsets kundeservice på e-post kundeservice@teknikproffset.no. Om du fortsatt ikke er fornøyd kan du kontakte ditt lokale forbrukerombud. Teknikproffset følger alltid anbefalingene fra forbrukerrådet.


12. KONTAKT

Teknikproffset Nordic AB
Gröenvägen 4
438 91 Landvetter
Sverige 

NB! Ikke returadresse.

Ved spørsmål kontaktes Teknikproffsets kundeservice på e-post kundeservice@teknikproffset.no