ADRESSE FOR BREV OG POST FRA BEUNDRERE:

TP E-commerce Nordic AB
Box 57
435 21 Mölnlycke
Sverige

For returer, se Service & Hjelp


HOVEDKONTOR

TP E-commerce Nordic AB
Gröenvägen 4
438 91 Landvetter
Sverige

Vi tar ikke imot besøkende, returnerer eller brev til kundeservice på denne adressen.


KUNDESERVICE

Ønsker du å gjennomføre en retur eller reklamasjon, utfyll vårt returskjema som du finner her.

Før du kontakter kundeservice, forsøk å finn svaret på vår side for Vanlige Spørsmål - på denne måten slipper du å vente på svar.

Kontakt kundeservice på e-post kundeservice@teknikproffset.no.

Vårt mål er å besvare alle e-poster innenfor 24 timer (arbeidsdager), men på dagtid oftest innenfor 2-3 timer.


FAKTURASPØRSMÅL

Har du et spørsmål vedrørende faktura?

Har du et fakturaspørsmål?

Ta kontakt med Qliro via lenken, de har forskjellige kontaktmetoder og du kan enkelt velge den som passer deg best. Qliro håndterer kun faktura/kontospørsmål vedrørende kjøp gjort på Teknikproffset.no.

OBS! Har du ikke mottatt din faktura, eller har spørsmål vedrørende ditt kjøp eller levering, kontakt Teknikproffset's kundeservice på kundeservice@teknikproffset.no


LEVERING AV GODS

Har du gods til TP E-commerce Nordic AB, men mangler leveringsadressen?

Bruk adressen nedenfor, vårt godsmottak forsikrer seg deretter at godset havner på rett sted.

TP E-commerce Nordic AB
C/O Granada
Sørliveien 118
1788, Halden
Norge