HPI Savage XL FLUX kombinerer den rå kraften til den børsteløse 6S LiPo-motoren med stabiliteten til en lang akselavstand i den legendariske Savage-monstertruckpakken! Den kolossalt kraftige FLUX 2200KV-motoren er klar til å bli satt på prøve, mens den elektroniske hastighetskontrolleren med en kapasitet på opptil 22,2 volt utfordrer deg til å gjøre stunts i utrolige hastigheter! Savage XL FLUX er fullpakket med muligheter og er klar til å rocke rett ut av esken!
Vanvittig fart og kraft
Med enkel plug-and-go-teknologi er det bare å koble til to matchende batteripakker, så er du i gang! Den Flux 6S-kompatible fartskontrollen kan håndtere enorme mengder kraft, og du kan montere en standard 2S- eller 3S LiPo-batteripakke. Vil du bryte fartsgrensen med monstertrucken din? Med Savage XL FLUX er det superenkelt! Med 2 3S LiPo-batterier og landeveidekk som de monterte Phaltlines-dekkene kan du nå 100 km/t!
Ikke noe for de svakhjertede
HPISom alle biler er Savage XL FLUX enkel å kjøre - men den bør ikke håndteres av uerfarne! Savage XL FLUX anbefales for RC-hobbyister med erfaring og gode reaksjonsevner! Med et par 7,4 eller 11,1 volts batterier installert, kommer Savage XL FLUX veldig raskt opp i vanvittige hastigheter! Gjørme, grus og støv flyr når du holder avtrekkeren nede! Når du har blitt vant til kraften i FLUX 2200Kv-motoren, vil du kunne gjøre utrolige stunts i din lokale skatepark, komme opp i vanvittige topphastigheter i bilparker - kraften til Savage XL FLUX kan ikke benektes!
Legendarisk holdbarhet
HPI Etter over et tiår med seriøs RC-ytelse har Savage fått rykte på seg for å være den tøffeste monstertrucken du kan finne! Et par XLP-lange, 2,5 mm tykke tvillingplater i aluminium (TVP) utgjør ryggraden i Savage XL Flux, og en tykk motorplate i 7075 aluminium holder den superkraftige FLUX 2200Kv-motoren på plass. XL-Wide Savage-fjæringen er ekstremt tøff, med supertykke, flytende fjæringsarmer og stolper som er bygget for å takle gigantiske hopp, tunge landinger, ruller og krasj i full fart. Superkraftige deler i drivlinjen, overføringskasser i metall, smidde diff-gir og differensialhus i metall gjør at drivlinjen takler den kraftige motoren. Savage XL FLUX er rett og slett den tøffeste elektriske monstertrucken du kan finne!
Savage XL-design med Flux Power
Savage XL FLUX bygger på den allerede lange akselavstanden og den ekstra brede Savage XL-plattformen, med en lavt montert FLUX 2200KV-motor i stedet for den store motoren, en kraftig FLUX 6S-kompatibel speedo i stedet for en drivstofftank og doble batteribokser som henger på utsiden for å få plass til en rekke ulike batterityper. Driv Savage XL FLUX med et par matchende Li-Po-batterier utstyrt med 2S 7,4 V eller et gigantisk 3S 11,1 V! Denne monstertrucken er fullpakket med oppgraderinger og alternativer, inkludert 3,0 mm TVP-chassis (Twin Vertical Plate), drivhjul i metall, ekstra kraftig servo med metallgir, smidde diffgir og legendariske Savage-fjæringsdeler! Big Bore-støtdempere i hvert hjørne av Savage XL FLUX absorberer støtet ved landinger og gir deg utmerket kontroll og grep på alle underlag.
Inngangsspenning: MIN 2s LiPo, MAX 6s LiPo
Maks. kontinuerlig strømstyrke: 150 A (kontinuerlig drift ved full gass med kjøleluftstrøm)
BEC-spesifikasjoner: 6V / 3A Switching BEC
Bremse: Proporsjonal
Reversibel: Ja - med lockout
Motorstørrelse (LxBxH): 59,5 x 48 x 42 mm
Motorens vekt: 178 g
Til slutt har du muligheten til å koble den til datamaskinen for å få full kontroll over programmeringen! Med Flux Reload ESC-programboksen kan du koble ELH-6S til en hvilken som helst Windows-basert datamaskin for å kontrollere alle de forskjellige aspektene ved strømforsyningen, bremsing, gasskurver, batteri og mye mer. Du kan også lagre ulike profiler for racing, fartskjøring, stunt, konkurranse og mye mer.
Motor- og batterikombinasjoner
Flux Tork børsteløse motorer krever svært kraftige batterier for å få mest mulig ut av dem - sørg for at du bruker riktig kombinasjon! HPI flux Tork anbefaler sterkt bruk av LiPo-batterier over 4000 mAh og 30 °C. Bruk av batterier med lavere verdier eller LiPo-batterier av lavere kvalitet kan skade batteriet og/eller hastighetskontrollen. Bruk av batterier under de angitte verdiene kan føre til at garantien på hastighetskontrollen og/eller batteriene oppheves. Begrepet Kv refererer til antall omdreininger motorene forsøker å levere per tilført volt, og er et standardbegrep for børsteløs motoreffekt.
Dekk for all slags terreng
Det aggressive mønsteret på GT-2-dekkene gjør at du kan kjøre i alle typer terreng! Mønsteret gir deg stabilitet på asfaltert underlag og grep i all slags skitt, gjørme, løv eller lignende som du kan finne på grusveier eller jorder. Kjør i visshet om at grepet fra dekkene dine er det minste av dine bekymringer!
Funksjoner:
- Monstertruck med motor i skala 1/8
- 2,4 GHz radiosystem
- 3,0 mm TVP-chassis (Twin Vertical Plate) med XL-lang akselavstand
- HPI servostyring med høyt dreiemoment
- HPI FLUX 6S-kompatibel børsteløs ESC
- HPI FLUX 2200KV børsteløs motor
- 6S LiPo-kapasitet
- Big Bore silikonoljefylte støtdempere
- Drivverk i metall
- 43-tanns tannhjul
- Smidde diff-gir
- 17 mm sekskantede nav
- Støtdempertårnet har flere posisjoner for montering av støtdempere
- Rask tilgang til differensialen foran eller bak ved å fjerne bare fire skruer
- Servosparer av kamtype
- To ventilerte batteribokser med låsbare batteriboksdører
- Hylse for maskinvare
- Skyveclutch for å beskytte drivverket
- Beskyttet mottakerboks
- 3 mm 7075 motorplate
- To 8 mm klemmemotorer
- 4-trinns differensialer
- Opphengsfester i aluminium
- Støtfangere foran og bak
- Komplett sett med kulelagre
- Warlock-felger i krom
Spesifikasjoner:
Dimensjoner: (LxBxH): 585 x 445 x 254 mm
Akselavstand: 395 mm
Fjæring: 152 mm
Krever (ikke inkludert):
2 matchende LiPo-batterier med Deans-kompatible T-kontakter og minst 4000 mAh kapasitet og 30C utladning
LiPo-kompatibel batterilader