Feed the Kraken - brettspill (ENG)

Artikkelnr: C43930
  • Et interaksjonsspill med tre lag
  • Spillere: 5 - 11
  • Spillets lengde: 90-180 min
  • Språk: Engelsk
  • Aldersanbefaling: 12+
946 kr
 
Legg i handlekurven
Leveringstid:  6-10 arbeidsdager

  • Qliro Checkout
  • Rask levering - leveringstid er vist i kassen
  • Returret - 100 dagers åpent kjøp
Information

Intriger mellom tre fraksjoner

Feed the Kraken er et eventyrspill til sjøs der mannskapets interne intriger er en viktig del av spillet. Passasjerene er delt inn i tre forskjellige lag, og de har ikke samme mål, men alle har sitt eget syn på skipets siste stopp på reisen. Den ene gruppen er klar til å forlate johnnies og peke baugen mot nærmeste havn, mens piratene om bord er i ferd med å føre skipet videre inn i ukjent farvann. Hvis kløften mellom disse fraksjonene er dyp, blir en radikal sekt kastet inn i bildet, hvis medlemmer er klare til å utfordre selve dypets skrekk - Kraken.

Funksjoner:

  • Et interaksjonsspill med tre lag
  • 9 cm høy skipsfigur
  • Spillere: 5-11
  • Spillets lengde: 45-90 min
  • Språk: Engelsk
  • Aldersanbefaling: 12+

Forlagets beskrivelse:

Feed the Kraken er et skjult objekt-rollespill med tre asymmetriske fraksjoner. Alle spillerne er kanskje i samme båt, men de ønsker å seile i forskjellige retninger! De lojale sjømennene må bringe skipet trygt til fastlandet, mens piratene lengter etter å manøvrere skipet inn i Bermudatriangelet i all hemmelighet. I mellomtiden er en gal sektleder opptatt med å overtale noen av mannskapet til å hjelpe ham med å påkalle sin mørke herre - Kraken - fra havdypet for å redde dem alle.

Målet med spillet er å navigere skipet mot den endelige destinasjonen, noe som ville vært enkelt hvis ikke spillerne var delt inn i tre ulike fraksjoner. Hver hemmelig fraksjon ønsker å nå et annet område av spillebrettet. Hver tur vil skipet seile i én av de tre mulige retningene - men hvilken blir det? Den nåværende kapteinen og den valgte løytnanten studerer eldgamle kart og sender sine ofte motstridende ordrer til den valgte navigatøren, som må ta den endelige avgjørelsen. I mellomtiden er resten av mannskapet opptatt med å drikke rom, spille og fortelle hverandre historier om eldgamle sjømonstre.

Etter hver seilas går løytnanten og navigatøren av vakt, og kapteinen må finne noen som er edru nok til å ta deres plass. Alle kan diskutere hvordan den siste navigasjonen gikk, hvem som har skylden for den nåværende kursen, og hvem som bør ha ansvaret i fremtiden i stedet. Overbevis fiendene dine om at det er i deres interesse å gjøre deg til den neste løytnanten eller navigatøren! Du kan til og med trekke våpen og bli den nye kapteinen i et åpent mytteri! Men hvor lenge vil du klare å beholde mannskapets tillit? Det neste mytteriet kan allerede være i emning hvis avgjørelsene dine ikke faller i smak hos de andre sjøfolkene.

Denne teksten er automatisk oversatt, og det kan forekomme feil.
4270000541995EAN:
  • Spesifikasjoner
  • Manuals & Datasheets
  • Reviews & Questions/Answers

Andre så også på